SynergOps - Υπηρεσίες Πληροφορικής

Γιατί κάποια εταιρικά email σας δεν παραδίδονται

Written By :

Category :

Uncategorized

Posted On :

Share This :

Μερικές φορές κάποια email που στέλνετε σε πελάτη σας, επιστρέφουν με ένα μήνυμα το οποίο αναφέρει ότι ο email server σας βρίσκεται σε κάποια blacklist. Η αιτιολογία πιθανόν να είναι λόγω της φήμης της IP του server σας. Ας δούμε ένα πρόσφατο παράδειγμα που είχε ένας πελάτης μας.

Στο παράδειγμα που ακολουθεί, ο πελάτης μας, μας ανέφερε ότι κάποια email τους δεν παραδίδονταν. Παρόλο που δεν συμβαίνει σε όλα τα email του, κάποιοι πελάτες τους δεν τα παραλαμβάνουν. Σε ένα από αυτά τα email που του επιστρεφόταν είδαμε το παρακάτω

Image of Undelivered email Returned to Sender

Τα σημεία που μας προσδίδουν το πρόβλημα είναι υπογραμμισμένα με κόκκινα:

  • could not be delivered
  • blocked

Μερικοί λόγοι για τους οποίους έχει γίνει blocked το email σας, οφείλεται συνήθως :

  • Το email σας φιλοξενείται σε shared hosting το οποίο δεν είναι σωστά ρυθμισμένο
  • Το email σας έχει χρησιμοποιηθεί για αποστολή spam email
  • Χρησιμοποιείτε κάποιο contact form στην σελίδα σας το οποίο δεν είναι ενημερωμένο με τις τελευταίες εκδόσεις
  • κ.α.

Πως αφαιρούμε το email μας απο τις blacklist

Όπως αντιλαμβάνεστε, πιθανόν να μην οφείλεται αποκλειστικά το πρόβλημα στο δικό σας email αλλά σε κάποιες άλλες παραμέτρους τους οποίους θα πρέπει να διερευνήσει ο administrator σας.

Αφού επιβεβαιωθούν οι σωστές ρυθμίσεις του εταιρικού email σας τότε μπορείτε να δείτε από ποιους οργανισμούς καταπολέμησης των spam έχει μπει σε blacklist η IP του server σας με το παρακάτω εργαλείο:

Image of MXToolbox showing blacklisted email

Στην συνέχεια θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τους παραπάνω οργανισμούς και να ζητήσετε την αφαίρεση της IP του email server σας.

Στην περίπτωση του παραδείγματος που είχαμε αναφέρει στην αρχή, χρειάστηκε να κάνουμε διορθωτικές ενέργειες στο domain του πελάτη και στην συνέχεια να ζητήσουμε απο την barracuda την αφαίρεση της IP από την blacklist τους:

Η διερεύνηση του αιτήματός μας ολοκληρώθηκε εντός 48 ωρών και χρειάστικαν κάποιες επιπλέον ώρες μέχρι να ολοκληρωθεί η ενημέρωση όλων των διακομιστώ τους. Μετά απο αυτό ο πελάτης μας, μπορεί πλέον να στέλνει email χωρίς να μπλοκαριστεί απο κάποιον παραλήπτη.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο παρόμοι πρόβλημα, θα χαρούμε να μας το επικοινωνήσετε για να το διερευνήσουμε.